Не съм гласувал,защото ми се искаше да кажа,че най-доброто е УАЗ но не командирския джип а онзи с тъпата муцуна,ако може да не е фургон а бордови.Добра дума мога да кажа за Г класата с три блокажа,но и такъв съм виждал да го теглят.Тойопта,Паджеро,Нисан...Най-общо това са фаворитите в моето съзнание.
Джипа или возилото 4х4 трябва да е "кораво",с големи дифове,здрави .С блокажи поне на един мост,да е къса база,да е с агресивни гуми,да е с голям мотор и с голям въртящ момент,с възможно по-малко електроника и най-важното,водача да има опит с управлението извън пътя и да познава възможностите на автомобила си.Иначе вечно ще виждаме уникални автомобили закъсали поради грешка на водача.
Аз лично карам 4-та година Опел Фронтера 2,5 ТДС ,къса база,гуми малатеста кобра 265/65/16,ЛСД диференциал,ръчни хъбове на предните колела ,с механична нафтова помпа след умишлено премахване на част от електрониката.