Анкета

Кой според Вас е най-добрия джип за лов и пресечени терени ?

Mercedes-Benz G-class
9 (20%)
Suzuki Vitara
9 (20%)
Lada Niva
5 (11.1%)
Land Rover Discovery III
2 (4.4%)
Toyota Land Cruiser
1 (2.2%)
Mitsubishi Pajero
3 (6.7%)
UAZ - 452
8 (17.8%)
UAZ 31512
5 (11.1%)
Opel Frontera
3 (6.7%)

Общ брой гласове: 44

Автор Тема: Кой според Вас е най-добрия джип за лов и пресечени терени ?  (Прочетена 43281 пъти)

hslavov

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Публикации: 91
  • Karma: +0/-0
    • Профил
    • Ел. поща
Екипът на Hunter.bg реши да направи тази анкета с цел обогатяване на сайта с информация за съответните превозни средства. Вие ще изкажите Вашите предпочитания и ще споделите опит със съответните марки и модели...

След един месец екипа на Avtomarket.bg ще публикува статия в портала с подробна информация и снимки за избрания от автомобил.

Няколко видеа на избраните автомобили за анкетите:
http://forum.hunter.bg/index.php?action=media;sa=album;in=4
« Последна редакция: Май 04, 2010, 02:56:12 pm от hslavov »

fory

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 17
  • Karma: +0/-0
    • Профил

adwokat

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 35
  • Karma: +0/-0
    • Профил
    • АДВОКАТСКА КАНТОРА
    • Ел. поща
Не съм гласувал,защото ми се искаше да кажа,че най-доброто е УАЗ но не командирския джип а онзи с тъпата муцуна,ако може да не е фургон а бордови.Добра дума мога да кажа за Г класата с три блокажа,но и такъв съм виждал да го теглят.Тойопта,Паджеро,Нисан...Най-общо това са фаворитите в моето съзнание.

Джипа или возилото 4х4 трябва да е "кораво",с големи дифове,здрави .С блокажи поне на един мост,да е къса база,да е с агресивни гуми,да е с голям мотор и с голям въртящ момент,с възможно по-малко електроника и най-важното,водача да има опит с управлението извън пътя и да познава възможностите на автомобила си.Иначе вечно ще виждаме уникални автомобили закъсали поради грешка на водача.

Аз лично карам 4-та година Опел Фронтера 2,5 ТДС ,къса база,гуми малатеста кобра 265/65/16,ЛСД диференциал,ръчни хъбове на предните колела ,с механична нафтова помпа след умишлено премахване на част от електрониката.

rocco

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 1
  • Karma: +0/-0
    • Профил
    • Ел. поща
Интересно защо е пропуснат Патрола на Нисан. Не отстъпва по нищо на Дефендъра, Г - класата и Уазката.

sekiz

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 1
  • Karma: +0/-0
    • Профил
    • Ел. поща
Приятели и аз съм ловец карам от 4 години Suzuki Vitara 1.6 16v 92 конски сили турбо  ходим 4 човека с нея досега не ние оставила нито веднъж Газ/Бензин е гумите и са 215/95/R15

dulo681

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
  • Karma: +0/-0
    • Профил
    • Училище за кучета "Дуло"
    • Ел. поща
Lada niva

Plambeto1

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 1
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Електрическите джипки 4x4 са истински пробив в света на офроуд автомобилите. Собственик съм на една от тях от около година и мога да споделя, че е пълна революция. В началото се съмнявах във възможностите на електрическите коли и двигатели и въобще не вярвах да се справи с най-тежките терени и условия, но бях приятно изненадан.

termala

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 2
  • Karma: +0/-0
    • Профил
    • Термални прицели насадки бързомери камери
Добре че е линка иначе за малко да се хвана, че си сериозен

lili80

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 10
  • Karma: +0/-0
    • Профил
За мен Паджеро особено ако има блокаж на преден и заден диференциал, както е при по-новите модели (IV генерация).